Ügyfél élményteremtés mesterfokon
✔️Szeretnéd lenyűgözni az ügyfeleidet, de fogalmad sincs, hogy hogyan csináld?
✔️Örülnél, ha végre az összes árajánlatodat elfogadnák az érdeklődök és nem csak minden harmadikat?
✔️Eleged van a sablonos, unalmas céges ajándékokból?
✔️Olyan élményt és érzéseket akarsz nyújtani az ügyfeleidnek, hogy emlékezzenek rád és újra és újra téged válasszanak?
✔️Tudod, hogy mivel lepnéd meg az ügyfeleidet, de így is folyton rohansz, nincs időd beszerezni az ajándékokat
Szeretnél kitűnni a tengernyi konkurencia közül? Az ügyfél élményelemek pontosan ebben segítenek Neked!
Örömteli pillanatok, elégedett, továbbajánló ügyfelek, magasabb árbevétel
Tudtad, hogy az ügyfelek általában nem arra emlékeznek, hogy mit mondasz nekik, hanem arra, hogy milyen érzést váltottál ki belőlük?
Az utóbbi időben egyre több cég és vállalkozás is felismerte azt, hogy az ügyfél- vagy vásárlói élményteremtés irányában tett komoly lépések jelentős pozitív eredményeket hozhatnak a cég árbevételét és visszatérő ügyfélkörét tekintve.
Ma már nem elég az, ha jó a terméked vagy a szolgáltatásod, hiszen ez többnyire mindenkire igaz a piacon. Már a kis- és középvállalkozások is tudnak olyan gesztusokat tenni az ügyfeleik vagy leendő ügyfeleik irányába, amitől ők különlegesnek érezhetik magukat. A vásárlók szeretnék magukat megbecsülve, kiemelt ügyfélként érezni. A KKV-k ugyanis legtöbb esetben csak addig foglalkoznak a vásárlóikkal, amíg megtörténik a tranzakció, a vevő vásárol és fizet. De többnyire eközben vagy ezután dől el az, hogy ezt legközelebb is megteszi-e, vagyis sikerül-e elérnünk nála, hogy elkezdjen ragaszkodni hozzánk és visszatérő vásárlónk legyen.
Én abban tudok neked segíteni, hogy elindulj ezen az úton és az elégedett és téged örömmel továbbajánló ügyfeleid segítségével stabilan magasabb árbevételre tegyél szert.
Miben tudok segíteni Neked?
🔻 Kreativitásomnak és kifogyhatatlan ötleteimnek köszönhetően egyedi, Rád szabott ügyfél élmény tanácsadásokat tartok, és segítek a kivitelezésében is ha szeretnéd
🔻 Ha rendszeresen tartasz élő rendezvényeket/workshopokat és szeretnél valamilyen kreatív ajándékot és/vagy maradandó élményt nyújtó nyomtatott anyagot adni a résztvevőknek és vagy ötleted nincsen, vagy időd a kivitelezésre
🔻 Ha idén szeretnéd izgalmasabb karácsonyi ajándékkal meglepni a legjobb ügyfeleidet vagy kollégáidat mint a bor és csoki kombináció
🔻 Ha magasabb értékű terméked vagy szolgáltatásod van és szeretnél az ügyfeleidnek örömet okozni egy „nem várt sütivel” köszönő ajándékcsomaggal vagy akár az ajánlatadást dobnád fel, egy „ajánlatbombával” hogy biztosan téged válasszanak a potenciális ügyfelek
🔻 Ha kiállítóként gyakran veszel részt rendezvényeken/vásárokon és szeretnéd ha a te standodnál tolongana mindig a legtöbb érdeklődő, akikből könnyedén tudsz vásárlókra, akár visszatérő vásárlókra is szert tenni
Kérj egyedi árajánlatot!
Ügyfeleim mondták…
Miért éri meg neked cégvezetőként fokozni az ügyfélélményt?
🔻 Mert azok a cégek és vállalkozások, akik nem fektetnek energiát abba, hogy a vásárlóiknak nyújtott ügyfélélmény legalább elérje, de inkább meghaladja az ügyfelek elvárásait, ők hamar kiszorulnak a piacról
🔻 Ha fokozod a ügyfeleid vásárlási élményét, akkor sokkal több elégedett és visszatérő vásárlód lesz, akik örömmel ajánlanak majd téged vagy a brandedet a barátaiknak, ismerőseiknek, ezáltal akár a hirdetési költségeidet is csökkenteni tudod
🔻 Mert a kis- és középvállalatok többségében csak addig foglalkoznak a vevővel, amíg azok megvásárolják a terméket vagy a szolgáltatást, pedig az értékesítés közbeni és utáni lépéseknél dől el, hogy visszatérő vásárló lesz-e az ügyfélből
🔻 Mivel még gyerekcipőben jár az ügyfél élményteremtés Magyarországon, egy olyan eszköz lehet ez a kezedben, amivel gyorsan versenyelőnyre tehetsz szert a piacodon és stabilan magasabb árbevételhez juthatsz
Szeretnél versenyelőnyhöz jutni a konkurenciáddal szemben
árakciók nélkül?
Mi fog pontosan történni miután rákattintasz a "Konzultálni szeretnék" gombra?
.
🔻 A gombra kattintva átkerülsz a webshop oldalára ahol a kiválasztott konzultációt a kosaradba kell tenni és a „Kosár”-ra kattintva megadni a számlázáshoz szükséges adataidat.
🔻 Ezután tudod bankkártyával vagy átutalással kifizetni a konzultáció díját. A díj beérkezése után kapod meg az időpont foglaláshoz szükséges linket.
🔻Miután lefoglaltad a konzultációt, kapsz egy automatikus visszaigazoló emailt a dátumról és az időpontról és amennyiben Gmail-es email címed van, akkor a Google Naptáradhoz is hozzá tudod adni az időpontot.
🔻 A foglalás után fogsz kapni egy kérdőívet, amit kérlek, hogy tölts ki legkésőbb 24 órával a konzultáció időpontja előtt, hogy minél jobban fel tudjak készülni előre és a konzultációt a lehető leghatékonyabban tudjuk tölteni a leginkább égető problémádra megoldást keresve
Vedd fel velem a kapcsolatot!
Aki segíteni fog téged az ügyfél élmény fokozásában
Nagy Timi vagyok, ügyfél élmény specialista.
Szívből gratulálok Neked ahhoz az elhatározáshoz, hogy szeretnéd az ügyfeleid, vásárlóid hozzád, a brandedhez való ragaszkodását elméllyíteni. Ahhoz is, hogy szeretnéd, hogy kivételesnek érezhessék magukat, amiért tőled vásároltak és, hogy boldogan osszák meg pozitív tapasztalataikat barátaikkal, ismerőseikkel is.
Én miért tudlak segíteni ebben?
Az elmúlt években rengeteg tapasztalatot szereztem esküvői szolgáltatóként abban, hogy a legkülönbözőbb háttérrel és személyiséggel rendelkező ifjú pároknak hogyan nyújtsak a kreativitásommal kiemelkedő élményt a teljes vásárlás időtartama során (az utánkövetést is beleértve). Évek óta járok már kiállításokra is saját standdal és néhány bárki által követhető trükknek köszönhetően, nálam rendszerint nagyobb a nyüzsgés, mint a legnagyobb standoknál 🙂
Idővel tudatosan kezdtem el a vállalkozások irányába fordulni. Lételemem a kreativitás és ebben tudok igazán kiteljesedni. Szeretném ezt minél több ember (ügyfél) örömére és egyben a vállalkozások gazdagodására is fordítani.
Folyamatosan képzem magamat a legnagyobb hazai marketingesektől tanulva és a nemzetközi trendeket figyelve és inspirálódok vásárlóként ha valamilyen kiemelkedő ügyfél élménnyel találkozom.
100 % "elégedett ügyfél" garanciát vállalok
🔻 Úgy gondolom, hogy a bizalmad elnyeréséhez fontos, hogy tudd, nincsen veszíteni valód. Amennyiben úgy ítéled meg, hogy a konzultációnk alatt egyetlen hasznos ötletet sem kaptál, ami segítene fokozni az ügyfeleid vásárlói élményét, jelezd nekem a konzultáció legvégén és én visszautalom Neked a beszélgetés teljes díját!
🔻 Most talán azt gondolod, hogy megőrültem, de hidd el, hogy nem… Biztos vagyok abban, hogy ha megfogadod legalább az egyik tanácsomat és beépíted a folyamataidba, akkor annak látható eredménye lesz a bevételedben is!